Pirmoji antrokų projekto „Epochų ratu“ diena

Šiandien yra pirmoji projekto „Epochų ratu“ diena mokykloje. Šiais metais mokiniams buvo paskirta užduotis susipažinti su Lietuvos regionais bei juos pristatyti. Užėjus į kiekvieną klasę, jaučiama darbinga, nerami ir susikaupimo kupina mokinių nuotaika.

Šis projektas ugdo bei lavina jaunuolių bendruomeniškumą, kūrybingumą, supratingumą tarpusavyje ir toleranciją.  Visose klasėse darbas vyksta skirtingai. Vieni dar tik pradeda, o kiti  jau arti užduoties pabaigos. Kai kuriose klasėse tylu, o kitose – šurmulinga. Mokytojai nusiteikę aktyviam darbui ir yra visuomet pasiruošę padėti mokiniams. Mokiniai tokie užsiėmę, kad net pilvai iš alkio dainuoja!

2A klasėje mokiniai, pasiskirstę į grupes, stropiai dirbo. Kadangi dar tik pirma diena, daug kas tik pradeda savo darbą ir nežino, ko tikėtis iš šio projekto. Susipažinome su Milena, Mišele, Paulina ir Liepa, kurių darbas yra padaryti knygos, rengiamos regionų tema, puslapius. Jos į šią veiklą žiūri labai entuziastingai, nes ši tema sudomino ir įtraukė. Jos mano, kad tai lavina piešimo ir informacijos paieškos įgūdžius. Taip pat jos nekantrauja sužinoti kuo daugiau faktų apie savo regioną – Žemaitiją. 

Keliaudamos po klases, užsukome į 2B. Daugelis mokinių pasirinko tokias pačias temas, kurias turėjo praeitais metais, nes jaučiasi saugiau. Jiems tai pasirodė lengvesnis pasirinkimas. Užkalbinome dvi merginas, kurių darbas buvo plakatas apie saugomą Suvalkijos teritoriją. Jos džiaugiasi netradicine veikla ir įdomia tema.

Toliau apsilankėme 2C klasėje. Šioje klasėje darbas vyko įvairiai.  Mokiniai intensyviai ruošėsi projektui, tad negalėjo labai išsiplėsti apie savo užduotį, bet vis tiek pavyko pakalbinti kelis mokinius. Nors jie ir nebuvo labai nudžiuginti savo gautu regionu – Mažąja Lietuva,  jie vis vien tikslingai dirbo. Kalbinome mokinius, darančius lankstinuką bei pateiktį, ir jie vieningai sutiko, kad projektas įdomus ir kupinas atradimų. 

Lankėmės ir 2D klasėje. Šioje klasėje mokiniai susidūrė su problemomis, nes gavo temą, kurios nelabai norėjo, jų regionas yra Dzūkija. Pateikties kūrėjai bandė išsiaiškinti, kaip informatyviai ir grafiškai sukurti pristatymą. Moksleiviai tikisi greitai atrasti problemos sprendimo būdą. Vėtra, Giedrė ir Neringa teigė, kad projektas lavina žinias ir suteikia daugiau informacijos, kokios anksčiau dar nežinojo, apie regionus.

Galiausiai apsilankėme 2E klasėje. Šios klasės mokiniai aktyviai konsultuojasi su mokytojais. Susipažinome su Ernestu, jis mums išsamiai papasakojo apie jo temą ,,Statistinė regiono tautodailės elementų spalvų analizė”. Jis mums paaiškino, kad jo darbas yra ištyrinėti tautinių juostų spalvas, spalvų skaičių juostose, jų išdėstymą ir simboliką. Jis džiaugiasi, kad šiuo projektu turi galimybę labiau pažinti tautodailę.

Viską apibendrinus galima teigti, kad dauguma mokinių dar yra tik pradiniame darbo etape ir daugiau paaiškės rytoj. Manome, kad gimnazistai yra nusiteikę darbuotis ir tikimės, kad tokia darbinga dvasia išliks ir rytoj!

Komentarai uždrausti.

Sistema: WordPress | Tema: Baskerville 2 | Sukūrė: Anders Noren

Aukštyn ↑